同社咖啡室

 找回密碼
 註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 4497|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

大 食 唔 飽 胃 火 盛

[複製鏈接]
跳轉到指定樓層
1#
發表於 2009-5-7 16:50:13 | 只看該作者 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式
同社有好多朋友都有此現象, 成日都要食野...又食極都唔飽....
會唔會有以下問題呢??




大 食 唔 飽 胃 火 盛

有 「 胃 火 」 , 消 防 員 幫 不 了 你 , 因 為 火 是 形 而 上 之 火 , 非 肉 眼 可 見 之 火 。 因 為 胃 在 中 醫 理 論 中 , 並 非 單 指 現 代 醫 學 所 講 的 胃 , 而 是 泛 指 消 化 系 統 。 典 型 胃 火 亢 盛 的 人 , 會 吃 很 多 東 西 , 但 很 快 就 肚 子 餓 , 便 秘 、 小 便 黃 、 鼻 翼 紅 、 容 易 口 渴 、 牙 齦 易 腫 痛 等 。

病 人 : 「 醫 師 ! 快 幫 我 清 熱 吧 。 」
醫 師 : 「 五 臟 六 腑 , 熱 象 各 異 , 要 知 道 你 熱 在 那  才 能 對 症 下 藥 。 」

病 人 : 「 我 最 近 吃 完 東 西 就 很 快 肚 子 餓 , 而 且 好 幾 天 沒 有 大 便 了 。 」
醫 師 : 「 那 麼 肚 子 按 下 去 有 何 感 覺 ? 」

病 人 : 「 肚 臍 周 圍 有 種 脹 脹 的 感 覺 。 」
醫 師 : 「 小 便 呢 ? 」

病 人 : 「 很 黃 , 黃 得 像 螢 光 筆 的 黃 色 。 」
醫 師 : 「 最 近 有 無 吃 維 他 命 丸 ? 」

病 人 : 「 有 啊 , 我 最 近 吃 維 他 命 B 雜 調 補 身 體 , 我 以 為 這 是 健 康 產 品 啊 。 」
醫 師 : 「 攝 取 過 量 維 他 命 B 會 導 致 小 便 螢 光 黃 色 。 不 同 的 維 他 命 , 過 度 攝 取 對 身 體 產 生 不 同 的 損 害 , 要 虛 則 補 之 才 符 合 養 生 之 法 , 中 庸 之 道 。 我 要 幫 你 清 清 胃 火 , 通 一 通 大 便 。 用 調 胃 承 氣 湯 就 最 適 合 了 。 」

病 人 : 「 長 期 服 用 可 以 嗎 ? 」
醫 師 : 「 不 行 , 方 中 有 大 黃 , 長 期 服 食 , 會 損 害 胃 氣 。 」
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|Akinalliance 同社

GMT+8, 2024-4-29 15:12

Powered by Discuz! X3.3 Licensed

© 2001-2017 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表